Support

Onze support pagina is het startpunt voor al je vragen. Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Mail dan je vraag naar onze support afdeling.

Informatie over het inloggen:

 

 

Hoe kan ik inloggen?

Ga naar marlouacademy.nl/inloggen en vul je inloggegevens in. De inloggegevens heb je bij je aanmelding in een bevestigingsmail ontvangen. Heb je al eerder een training of cursus op de Marlouacedemy.nl gevolgd, dan kun je de inloggegevens die je bij je eerste bestelling hebt gebruiken.

 

Heb je je inloggegevens niet meer?

Ga dan toch naar marlouacademy.nl/inloggen, klik op ‘Inloggen’ en kies daar vervolgens voor ‘Forgot your password?’. Vul daar het e-mailadres in waarmee je je hebt aangemeld. Je ontvangt dan een e-mail met afzender WordPress. In die mail staat een link waarmee je zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen. (Let op: WordPress wordt wel eens als spam gezien, dus check ook je spambox/reclamefolder even).

 

Lukt het inloggen niet?

Heb je wel inloggegevens, maar lukt het je toch niet om in te loggen? Dan kan het zijn dat de browser waarmee je probeert in te loggen een oude instelling onthoudt. Vaak lost het probleem op als je de ‘cache’ (het geheugen) van je browser leegt/wist. Dit doe je bij Instellingen. Per browser verschilt het, maar zoek even naar ‘cache/cookies/geheugen wissen’.

 

Krijg je de melding: Je hebt nog geen toegang?

Kom je op een pagina waar je deze melding ziet? Dan is dit wellicht een pagina waar je nog geen toegang toe hebt, of je bent toch nog niet ingelogd. Controleer in dat geval dus altijd even of je wel goed ingelogd bent. Twijfel je daarover? Klik dan op ‘Uitloggen’ op deze link: Uitloggen. En log daarna even helemaal opnieuw in.

 

Moet ik uitloggen na elke sessie?

Om zeker te zijn dat je de volgende keer geen problemen hebt met inloggen raden we je aan om na iedere sessie uit te loggen. Dit doe je door bovenin de menubalk te klikken op ‘uitloggen’.

 

Informatie om de lessen te kunnen volgen:

 

Kan ik de lessen op zowel een laptop, tablet of smartphone volgen?

Zorg ervoor dat het apparaat dat je gebruikt is geupdate en is voorzien van de nieuwste versies van apps en programma’s.

 

Moet mijn internetverbinding aan bepaalde eisen voldoen?

Om te kunnen inloggen dien je te beschikken over internet of wifi.

 

Waar vind ik de werkboeken?

Bij de meeste cursussen en trainingen krijg  je werkboeken aangeboden waar je de opdrachten in kunt maken. Maar let op: je dient het werkboek dan eerst te downloaden en op te slaan. Zoek het document vervolgens op je apparaat en open het van daaruit opnieuw. Nu kun je je notities erin typen en als je ze nu opslaat zullen je notities bewaard blijven.

Het werkboek is altijd een pdf-bestand. Om dit te kunnen openen moet je het programma Adobe Reader op het apparaat hebben waarmee je het wil openen. Heb je dit programma niet, dan kun je het hier gratis downloaden en installeren: https://get.adobe.com/nl/reader/

Toch nog vragen?

Mocht er toch nog iets technisch niet lukken of niet werken, dan kun je ook altijd even een mail sturen naar onze support afdelen en we proberen je zo spoedig mogelijk te helpen.